Sunday, March 24, 2013

aku pilih~

aku pilih untuk diam~

tidak memperkatakan apa2..

aku pilih..
untuk tidak mengingati ....
apa yg aku buat selama ini.

sebab..
aku takut semua yg aku lakukan selama ini tidak ikhlas..

sebab...betapa aku appreciate rasa itu...
rasa sayang...rasa hormat.

sebab...aku takut...
aku sendiri tidak akan mampu nk maafkan diri sendiri..
sekiranya aku mula bersuara...

jadi...biar aku senyap tanpa bicara..
biar masa menjadi perantara.
biar kenangan pembuka minda..
itupun jika ada lagi tersisa~


~walau aku rindu zaman kita dulu , walau aku punya kehidupan lain selain itu , walau aku terbang jauh mencari bahagia , dalam minda aku sentiasa ada dia dan aku cuba untuk memenuhi ruang-ruang kosongnya.
tapi buat masa sekarang...aku hanya ingin mendiamkan diri tanpa berkata apa-apa.



No comments:

Post a Comment