Saturday, February 16, 2013

February 16th

terbalik..aku xtau  pehal.


Yeah..
it's february 16th..
a date that I'm cherish..

coz lot coincidence thing happen..haha
siapa sangka...org yg x dikenali duduk disebelah flight , bole jd someone important in my life..
da macam cter full house plk.. ( tapi aku x buat scene muntah oke )

Dalam byk2 seat kat dlm flight tu..aku bole stuck sorang2 ngan someone else..yg aku x kenal plk tu..
mula2 ingat nk tido je..
tp sebab org sebelah da start tegur..
n i can carried on da conversation..layann..smp flight touch down..
tapi3...smp je kat sabah...aku terfikir..
alamak, apesal aku ramah sgt ngan mamat ni...padahal aku xkenal pun...
warghhhh..malu2..
tu yg malas nk tegur2 ble da touch down..

heh~
tapi nk wat camna ..masa nk climb up kinabalu tu..
like coincidently, we r in one group..
adehhh...tp layan...n i know more bout him..haha..
sekampung wehhh..( xde la sekampung, semukim mngkin)
pendek kata kg aku ngan dy jarak 7 km je..haha
rumah punn..rawang-sg buloh.
oke..tu coincidence jgk ke?
entah..

haha..oke da penat merepek.
surely xdelah trus jatuh dr mata smp ke hati straight away.
but, after know each other. hmm..yeah...
doakan kami..

done membebel~

No comments:

Post a Comment