Wednesday, April 20, 2011

feelin sad?

hmm..lately ni mmg ak sedih..mcm2 jd..tp its like not single thing i can shout out loud..i feel like wanna telling people..but..when seeing them with their own problem..i juz had a feeling that i cant tell them..i will be burden to them..so at the end i juz hide it behind my smile n juz let it out little bit when im alone..

rasenya seringkali bantal basah ble memikirkan sume tu..cuba distract diri dgn benda2 lain..tp bila kadang kala rasa itu kembali brtandang di hati...sakitnya..hanya yg atas je tahu...i love them so much..so why they treating me this way?its the question yg slalu brmain di minda aku..Aku cuba memahami mereka..tp over kah aku klu ak terlalu ingin mereka mehami aku?

yes..i admit..i lack of friends...true friends..maybe salah ak sebab ak pun bukan jenis org yg berkongsi dgn mereka..kerana kebanyakannya ak berkongsi dgn org2 yg rapat dgn aku..dgn org yg d relation dgn ak..
sbb ak rase ak selamat dgn mereka..sbb itu jika mereka tiada..mmg aku rase kosong..like what is the point i live in this world..

n thats why i try to be the best comfort for them..i try to be a good listener..i hope they feel me not as burdened to them but my presence make them happy..this is what i hope..

tapi..manusia kan x lari dr membuat kesilapan...kdg2 ada kata yg ak tersalah bicara..ada perbuatan yg ak tersalah laku..sebab ak masih manusia..yg x lari dr membuat kesilapan..tp ak sedih..bila ak terasa dihukum..ak  dibuat seperti x wujud di hadapan mereka...terasa seperti diabaikan..ak akui..ak mmg mudah menangis klu melibatkan org2 yg aku syg..sbb tu ak x mampu touching ngan mreka trlampau lame..sbb is sebenarnya menyakitkan hati ak sendiri..:(

ak pun manusia juga..ada hati dan perasaan..kadang2 ak teringin nk org memahami aku..bertanya tntang aku tanpa ak membuka mulut terlebih dahulu..perasan ttg perubahan aku..dan the most important things..ak teringin sgt nk org2 yg aku syg treat me as their friends..bukan budak kecil yg masih perlu dimarah..bkn crybaby yg perlu didiamkan tnpa bertanya sebabnya..ak nk sgt mereka bertanya apa sbb ak berbuat sesuatu..bkn memarahi aku...

Sebab aku manusia juga..ak juga sesekali terasa dgn org2 yg aku syg..kadang2 ak cuba menampakkanya..tapi selalunya apa yg aku dapat..mereka pula touching ngan aku..at the end..ak juga kembali mengalah..sbb ak sygkan mereka..walaupun dalam hati sgtla pedih..knp aku je yg kena memahami?mengapa tidak mereka juga?

jd sepanjang ak hidup ini..sepanjang ak bersama dgn org2 yg amat ak sayangi x kiralah sama ad keluarga atau bukan..ak merasakan yg diri ak mmg x layak di fahami oleh org lain..sbb everything i done..it comes to me back..n at the end..ak yg pujuk diri sendiri supaya sabar menghadapi hari2 yg mendatang..dan semoga ak masih mempunyai kekuatan seperti  itu..

No comments:

Post a Comment