Saturday, January 19, 2013

tepi kain..

anda semua boleh memandang..
anda semua boleh membuat spekulasi..
tapi jgn ianya sampai di hadapan aku..

kerana.
anda akan terdiam tanpa kata.
mendengar bidasan yang aku hidangkan.
jangan berkata sekiranya tidak tahu..
jika berani..datang dan tanya pada aku.

tapi jika aku yang memilih utk tidak berkata apa-apa;
too bad..
itu adalah masalah aku, cara aku.
dan aku yang memilih untuk tidak memperkatakan pada siapa-siapa.
jadi abaikan.
dan biarkan aku lalui dengan cara aku sendiri .

kerana hanya aku seorang tahu jalan apa yang aku pilih.
bkn anda yang akan tentukan.
hanya aku.


#aku cuba berubah walau org tidak tahu metode apa yg aku cuba gunakan.
jadi diam dan berhenti jaga tepi kain aku.
walau aku selalu pakai seluar.

No comments:

Post a Comment